lördag 5 februari 2022

Skrivarkurs på zoom

Idag började min kurs i Kreativt skrivande. Tyvärr på zoom, men det kan inte hjälpas. Vi var femton. Jag kände endast två deltagare och läraren. Gick på henne kurs förra året också.

Jag behöver troligen inte universitetspoängen till nånting, men det är kul att skriva med ett proffs.

Min man hämtades från sjukhuset av en granne. Han tycker att det är skönt att vara hemma efter två veckor, men orkar nästan ingenting mer än att sova och läsa. Imorgon bitti kör jag honom dit igen för kontroll.

Jag gick en snabb morgonpromenad innan vi började kl 10.30 och en till efter undervisningen. 

9000 steg, bra jobbat! Resten samlas inne, när man springer runt, servar gubben, fixar mat och plockar undan.



På morgonen och på eftermiddagen, när solen började gå ned.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar